Monday 25 July 2016

Kenangan Hari Raya 2016

Teks : Norazlina Aziz

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua.

Aidilfitri 2016 bakal melabuhkan tirainya, hari ini sudah 20 Syawal ada yang masih dapat jemputan atau membuat rumah terbuka?. Tahun ini saya menyambut hari raya secara sederhana saja. Raya pertama di rumah Mak di Melaka petang baru la berangkat balik ke rumah Mak Mentua di Semerah Batu Pahat.

Bagi keluarga saya ketupat, rendang, lepat pulut, sambal sotong dan kari daging sudah menjadi hidangan wajib yang mesti ada di atas meja. Terasa lagi kesedapan air tangan Mak tersayang, terima kasih Mak dengan masakkan yang sedap sekali.

 
Ragam Sekeluarga
Saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi beli tart buah untuk dijadikan hidangan di Hari Raya dan tak lupa pada sepupu, adik beradik dan adik ipar tolong buat promosi.
Saya bersyukur pada setiap rezeki yang diberi oleh Allah s.w.t, dapat juga membantu pada mereka yang kekurangan masa nak buat Biskut Raya sendiri.





Lovely Tart Buah
Selamat hari raya maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga.

No comments:

Post a Comment