Tuesday 15 March 2016

Bare Skin

Teks : Norazlina Aziz
Tarikh : 14.03.2016

Sekarang ni macam satu fenomena macam-macam produk yang ada dipasaran dari pencuci muka, kologen cuma sebagai pengguna kita perlu bijak memilih.

Hari ni nak cerita sikit tentang pencuci muka yang saya guna dan jual. Sebelum ni banyak juga pencuci muka yang saya dah cuba, ada dari keluaran luar negara dan tempatan. Saya suka dengan Bare Skin ni, bahan asas yang diguna dari bahan yang natural seperti bunga-bungaan, tumbuh-tumbuhan, buah-buahan dan ada vitamin C & E. Selain tu yang paling penting Bare Skin ni bebas MERKURI dan HIDROKINON yang akan memberi kesan kulit jadi nipis dan kemerahan.





Perubahan muka setelah saya cuba, kulit terasa lembab-lembab dan kulit yang kusam nampak lebih segar dan bersinar. Cleanser Bare Skin ni lepas basuh muka, kulit tak rasa tegang sampai nak senyum pun susah buat saya teruja nak terus gunakan produk ni.




Gambar diatas untuk pek percubaan Bare Skin, ada tiga produk asas iaitu pencuci, pelembab muka dan krim malam. " Kak kenapa keluar jerawat? "  ni antara soalan yang saya terima, itu kesan awal tapi bila penggunaan berterusan baru nampak kesan yang terbaik. Bagi krim pelembab pula boleh menentang pancaran sinar matahari dan krim malam dapat membantu membaiki kulit kita. Jeragat yang ada dimuka pun boleh berkurangan dan kulit jadi sekata.
 
Sumber Dari Google





Nak tahu kesan yang terbaik, kena cuba dulu baru tahu. Kalau berminat boleh la Whatsapps/SMS 011-15438221.  









 

No comments:

Post a Comment