Monday 14 March 2016

Veggy Fruity Tart

Teks : Norazlina Aziz

Tarikh : 8 Mac 2016



Masa saya tengok post gambar Veggy Fruity Tart terus rasa teruja nak tahu macam mana orang boleh buat tart yang cute sangat.

Saya pun cari guru yang ada buka kelas untuk mengajar buat tart ni, bila dah jumpa saya berguru dengan Pn Siti Hajar di Shah Alam. Tart ni saya suka panggil Tart Buah-buahan,  bentuknya yang memang diilhamkan daripada  Jagung, Mangga, Oren, Strawberry, Manggis, Jambu Air, Pear, Tembikai, Cili, Terung, Carrot, Labu, Apple, Blueberry dan Nenas.




Saya mula menjual tart Buah buahan ni untuk dimakan ketika menyambut Raya Aidilfitri pada tahun 2012, syok sangat usaha ni berbaloi dan ilmu yang saya dapat boleh menjana pendapatan tambahan saya. Alhamdulillah tahun pertama dapat jual tart Buahan saya raya dalam senyuman.

Tart Buah - buahan saya pek dalam belas bulat transparent untuk jualan hari raya, selain itu ada juga untuk hantaran dalam kotak 35 pcs.






Saya juga boleh menerima tempahan untuk dijadikan hadiah pada tetamu untuk semua jenis majlis seperti aqiqah, majlis perkahwinan. Untuk tempahan boleh Whatsapps atau SMS ke 011-1543821.







  

 

No comments:

Post a Comment