Friday 28 October 2016

Cream Puff Filling Castard

Teks: Norazlina 

Assalamualaikum semua sahabat, rindu la..lama saya tak update dengan entri baru.

Cream puff filling custard, rasanya ramai yang pernah makan cream puff yang rasa manis ni. Bagi mereka yang minat makanan manis ini desert yang saya cadangkan, puff yang lembut bila makan boleh tidak berhenti..





Minggu lepas saya mendapat tempahan cream puff dan cheese tart, syukur rezeki untuk baking ini tidak pernah putus sejak mula terlibat dalam bidang ini.





Tempahan cream puff ini dari sahabat saya yang mengadakan Dinner bersama guru-guru dan pelajar-pelajar SPM sebelum peperiksaan bermula..kira bagi motivasi untuk menjawap dengan baik.


Gembira rasanya bila dapat feedback positif bila pelanggan berpuas hati dengan apa yang kita sediakan untuk mereka...sudi-sudi tempah lagi.




Saya sedia menerima tempahan bagi sahabat yang berada di sekitar Merlimau dan bandar Melaka. 
Whatapps ke 011-15438221. 




No comments:

Post a Comment