Friday 17 March 2017

Apam Polkadot, Cream Puff, Puteri Ayu

Teks: Norazlina Aziz

Assalamualaikum semua sahabat alam maya saya, lama juga menyepi..insyah Allah saya cuba sentiasa ada entry terbaru untuk blog kesayangan saya ini.

 " Salam kak ade ambil tempahan cream puf? " pastinya jawapannya ada Dik. 


Tempahan yang saya terima ini hasil carian di google, memang besar impak kalau kita menulis di blog, tak sia-sia saya belajar buat blog. Terima kasih buat Pn. Aishah Hussein yang sudi ajar sayaKalau berminat nak belajar buat blog sendiri boleh lah contact beliau disini.

Antara tempahan yang saya terima apam polkadot, puteri ayu dan Cream puff. Terima kasih buat Yana, harap berpuas hati.






Apam Polkadot

Cream Puff


Puteri Ayu


Saya juga terima tempahan Tat buah untuk dibuat hantaran pertunangan dari kawan abang. Alhamdulillah syukur rezeki yang Allah beri.


Tat Buahan




Untuk tempahan WS no 011-15438221, saya berada di Km 15 Kg seri minyak Merlimau Melaka. 















No comments:

Post a Comment